Annona Vitamin C Beauty Mist

Nama Item : Annona Vitamin C Beauty Mist
Berat : 90 ml / botol
Harga : RM45 exc postage

annona vitamin c beauty mist

Info Produk :

Annona Vitamin C Beauty Mist merupakan produk yang amat sesuai digunakan oleh mereka yang selalu bekerja di dalam bilik air-cond sehingga kulit mudah menjadi kering (dehydrated) juga untuk yang tidak gemarkan pemakaian Toner selepas mencuci muka. Tapi pada masa sama mahukan kulit kekal lembap, halus dan berseri2.


Fungsi & Kelebihan Annona Vitamin C Beauty Mist :

- Dihasilkan dengan buah-buahan citrus dan bee venom.
- Membantu meningkatkan seri wajah.
- Kulit wajah akan bersinar dan lembap.
- Membantu menyegarkan kulit yang letih dan kusam.
- Membantu meningkatkan keanjalan kulit.
- Kulit lebih lembut, licin dan sihat.
- Sesuai digunakan sepanjang hari, walau pun selepas memakai solekan.

annona vitamin c beauty mist

🌹Hydration
- Face mist adalah face toners style baru. Face mist bagus untuk mencerahkan wajah yang kusam dengan menyerap nutrien-nutrien berkhasiat untuk kulit. Gunakan sebelum memakai moisturizer (pelembap) untuk kesan yang lebih bagus. Muka kelihatan lebih lembab dan dewy.

🌹Menyegarkan wajah letih
- Seharian bekerja, atau di atas kapal terbang boleh membuatkan muka kurang seri dan kelihatan penat. Face mist boleh menambah seri pada wajah dan membuatkan anda rasa lebih fresh!

🌹Penjagaan kulit
- Pesan pakar kecantikan adalah, selalu rajin membasuh muka selepas keluar seharian di luar rumah. Persekitaran yang kotor mungkin boleh menyebabkan muka senang untuk berjerawat, berminyak dan kotor. Facemist dengan antioxidant boleh menghalang bakteria dan mengimbangi pH level pada wajah.

🌹 Penyegar wajah
- Face mist mempunyai effect soothing yang bagus untuk radang kulit, selepas satu hari berpanas di bawah matahari, ketika kulit kering dan sunburn.

🌹Setting Makeup
- Face mist bagus untuk digunakan sebagai base sebelum sapu moisturizer dan mekap. Mekap boleh bertahan lebih lama dan kulit lebih terpelihara. Selepas mekap juga anda boleh spray face mist untuk mendapatkan effect dewy skin pada wajah.

CARA PENGGUNAAN:

- Pegang botol dalam jarak 15 cm dari muka, tutup mata anda dan semburkan ke seluruh muka.
- Biarkan seketika sehingga Vitamin C Beauty Mist menyerap ke kulit muka.

annona vitamin c beauty mist

Tiada ulasan: